Illustration
Illustration

Освоюйте соцмережі, про які всі говорять, але мало хто вміє використовувати ефективно

Старт: 3 квітня

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Освоюйте соцмережі, про які всі говорять, але мало хто вміє використовувати ефективно

Старт: 3 квітня

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

SMM-стратегія вже давно вийшла за межі Instagram та Facebook. Сучасні брендиі компанії використовують альтернативні соціальні мережі для масштабування бізнесу, виходу на нові ринки та розширення аудиторії.

Illustration

це унікальний навчальний курс, який допоможе освоїти три найпотужніші, але недооцінені платформи. Ви дізнаєтесь, як використовувати LinkedIn для B2B-маркетингу, X (Twitter) для побудови впливу, а TikTok – для вірального контенту та підвищення продажів.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

SMM-стратегія вже давно вийшла за межі Instagram та Facebook. Сучасні бренди і компанії використовують альтернативні соціальні мережі для масштабування бізнесу, виходу на нові ринки та розширення аудиторії.

Illustration

це унікальний навчальний курс, який допоможе освоїти три найпотужніші, але недооцінені платформи. Ви дізнаєтесь, як використовувати LinkedIn для B2B-маркетингу, X (Twitter) для побудови впливу, а TikTok – для вірального контенту та підвищення продажів.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Курс підходить для:

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

X (Twitter)

Illustration

Макс Колесніков

Працював СМО в компаніях: Велика Кишеня, Фора, Moyo, Ельдорадо, Укрпошта. Автор блога мобілізованого в 2015-2017 роках (40K+ підписників на Facebook) Зараз - 21К на Twitter Автор та соведучий програми “Сувора догана” на Громадському радіо (2023-2024 роки) Ветеран Збройних Сил України

Як стати лідером думок у найдинамічнішій соцмережі

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

X (Twitter)

Illustration

Макс Колесніков

Працював СМО в компаніях: Велика Кишеня, Фора, Moyo, Ельдорадо, Укрпошта. Автор блога мобілізованого в 2015-2017 роках (40K+ підписників на Facebook) Зараз - 21К на Twitter Автор та соведучий програми “Сувора догана” на Громадському радіо (2023-2024 роки) Ветеран Збройних Сил України

Як стати лідеромдумок у найдинамічнішійсоцмережі

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

TikTok

Illustration

Альона Рижук

content-manager Reface,5+ років досвіду роботи з ТікТок

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

Як створювативіральний контент і зростатибез реклами

TikTok

Illustration

Альона Рижук

content-manager Reface,5+ років досвіду роботи з ТікТок

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

Як створювати віральний контент і зростати без реклами

LinkedIn

Illustration

Дмитро Суслов

CEO Addlium, B2B marketing and sales advisor

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

Як продавати через контент і будувати B2B-бренд

LinkedIn

Illustration

Дмитро Суслов

CEO Addlium, B2B marketing and sales advisor

Тривалість:

Тема:

3 тижні

Illustration

Як продавати через контент і будувати B2B-бренд

Illustration

Тривалість курсу:

Illustration
Illustration

Формат навчання:

Офлайн (із можливістю 
 онлайн-підключення)

9 тижнів

● Лекції● Практичні завдання● Воркшопи з лекторами● Розбір кейсів● Нетвокінг

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Корпоративні умови:

Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії?
Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.

Illustration
Illustration
Illustration

Тривалість курсу:

Illustration
Illustration

Формат навчання:

Офлайн (із можливістю онлайн-підключення)

9 тижнів

● Лекції● Практичні завдання● Воркшопи з лекторами● Розбір кейсів● Нетвокінг

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Корпоративні умови:

Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії? Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Тиждень 1-3: X

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Макс Колесніков

Лектор:

Основні теми:

● Як працює X у 2024 році: аудиторія, алгоритми, механіки● Типи акаунтів, форматів контенту та публікацій● Використання тегів та тредів як мистецтва комунікації
Взаємодія з іншими брендами та користувачами● Як створити “двіж” навколо сторінки● Планування контенту та ситуативний маркетинг● Антикризова комунікація: як реагувати на скандали, срачі та помилки● Практичні кейси: успішні Twitter-кампанії
Факапи компаній та SMM-спеціалістів

Тиждень 4-6: TikTok

Альона Рижук

Основні теми:

● Як TikTok змінює комунікацію брендів● Алгоритми, контентні формати та технічні особливості● Поширені міфи про TikTok і чому він працює● Як створювати контент, який залучає та тримає увагу● Унікальні механіки, що працюють на платформі● Як аналізувати тренди та адаптувати їх під бізнес● Робота з нішевими аудиторіями● Використання інфлюенсерів у TikTok● Візуальна комунікація та особливості монтажу

Тиждень 7-9: LinkedIn

Дмитро Суслов

Лектор:

Лекторка:

Основні теми:

● Вступ до LinkedIn● Особистий та корпоративний профіль у LinkedIn● Розширення цільового нетворку● Розробка та реалізація В2В контент-стратегії

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Тиждень 1-3: X

Illustration

Макс Колесніков

Лектор:

Основні теми:

● Як працює X у 2024 році: аудиторія, алгоритми, механіки● Типи акаунтів, форматів контенту та публікацій● Використання тегів та тредів як мистецтва комунікації
Взаємодія з іншими брендами та користувачами● Як створити “двіж” навколо сторінки● Планування контенту та ситуативний маркетинг● Антикризова комунікація: як реагувати на скандали, срачі та помилки● Практичні кейси: успішні Twitter-кампанії
Факапи компаній та SMM-спеціалістів

Тиждень 4-6: TikTok

Альона Рижук

Основні теми:

● Як TikTok змінює комунікацію брендів● Алгоритми, контентні формати та технічні особливості● Поширені міфи про TikTok і чому він працює● Як створювати контент, який залучає та тримає увагу● Унікальні механіки, що працюють на платформі● Як аналізувати тренди та адаптувати їх під бізнес● Робота з нішевими аудиторіями● Використання інфлюенсерів у TikTok● Візуальна комунікація та особливості монтажу

Тиждень 7-9: LinkedIn

Дмитро Суслов

Лектор:

Лекторка:

Основні теми:

● Вступ до LinkedIn● Особистий та корпоративний профіль у LinkedIn● Розширення цільового нетворку● Розробка та реалізація В2В контент-стратегії

Illustration

Повний курс:

Illustration

Що входить:

● Усі три блоки курсу: X (Twitter), TikTok, Linkedin.
● Доступ до 6 тижнів з провідними експертами.
● Усі матеріали курсу: воркшопи, практичні завдання та сертифікат після завершення.
● Комплексне розуміння стратегій роботи в різних соцмережах.

Illustration

Повний курс:

Illustration

Що входить:

● Усі три блоки курсу: X (Twitter), TikTok, Linkedin.● Доступ до 6 тижнів з провідними експертами.● Усі матеріали курсу: воркшопи, практичні завдання та сертифікат після завершення.● Комплексне розуміння стратегій роботи в різних соцмережах.

Компанії, що в нас навчались:

Illustration

Компанії, що в нас навчались:

Illustration