Освоюйте соцмережі, про які всі говорять, але мало хто вміє використовувати ефективно
Старт: 3 квітня
SMM-стратегія вже давно вийшла за межі Instagram та Facebook. Сучасні брендиі компанії використовують альтернативні соціальні мережі для масштабування бізнесу, виходу на нові ринки та розширення аудиторії.
це унікальний навчальний курс, який допоможе освоїти три найпотужніші, але недооцінені платформи. Ви дізнаєтесь, як використовувати LinkedIn для B2B-маркетингу, X (Twitter) для побудови впливу, а TikTok – для вірального контенту та підвищення продажів.
SMM-стратегія вже давно вийшла за межі Instagram та Facebook. Сучасні бренди і компанії використовують альтернативні соціальні мережі для масштабування бізнесу, виходу на нові ринки та розширення аудиторії.
це унікальний навчальний курс, який допоможе освоїти три найпотужніші, але недооцінені платформи. Ви дізнаєтесь, як використовувати LinkedIn для B2B-маркетингу, X (Twitter) для побудови впливу, а TikTok – для вірального контенту та підвищення продажів.
Працював СМО в компаніях: Велика Кишеня, Фора, Moyo, Ельдорадо, Укрпошта. Автор блога мобілізованого в 2015-2017 роках (40K+ підписників на Facebook) Зараз - 21К на Twitter Автор та соведучий програми “Сувора догана” на Громадському радіо (2023-2024 роки) Ветеран Збройних Сил України
Як стати лідером думок у найдинамічнішій соцмережі
3 тижні
X (Twitter)
Працював СМО в компаніях: Велика Кишеня, Фора, Moyo, Ельдорадо, Укрпошта. Автор блога мобілізованого в 2015-2017 роках (40K+ підписників на Facebook) Зараз - 21К на Twitter Автор та соведучий програми “Сувора догана” на Громадському радіо (2023-2024 роки) Ветеран Збройних Сил України
TikTok
content-manager Reface,5+ років досвіду роботи з ТікТок
content-manager Reface,5+ років досвіду роботи з ТікТок
3 тижні
Як створювати віральний контент і зростати без реклами
CEO Addlium, B2B marketing and sales advisor
3 тижні
Як продавати через контент і будувати B2B-бренд
CEO Addlium, B2B marketing and sales advisor
Тривалість курсу:
Формат навчання:
● Лекції● Практичні завдання● Воркшопи з лекторами● Розбір кейсів● Нетвокінг
Корпоративні умови:
Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії?
Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.
Формат навчання:
Офлайн (із можливістю онлайн-підключення)
● Лекції● Практичні завдання● Воркшопи з лекторами● Розбір кейсів● Нетвокінг
Корпоративні умови:
Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії? Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.
Тиждень 1-3: X
● Як працює X у 2024 році: аудиторія, алгоритми, механіки● Типи акаунтів, форматів контенту та публікацій● Використання тегів та тредів як мистецтва комунікації Взаємодія з іншими брендами та користувачами● Як створити “двіж” навколо сторінки● Планування контенту та ситуативний маркетинг● Антикризова комунікація: як реагувати на скандали, срачі та помилки● Практичні кейси: успішні Twitter-кампанії Факапи компаній та SMM-спеціалістів
Тиждень 4-6: TikTok
● Як TikTok змінює комунікацію брендів● Алгоритми, контентні формати та технічні особливості● Поширені міфи про TikTok і чому він працює● Як створювати контент, який залучає та тримає увагу● Унікальні механіки, що працюють на платформі● Як аналізувати тренди та адаптувати їх під бізнес● Робота з нішевими аудиторіями● Використання інфлюенсерів у TikTok● Візуальна комунікація та особливості монтажу
Тиждень 7-9: LinkedIn
● Вступ до LinkedIn● Особистий та корпоративний профіль у LinkedIn● Розширення цільового нетворку● Розробка та реалізація В2В контент-стратегії
Макс Колесніков
Лектор:
Основні теми:
● Як працює X у 2024 році: аудиторія, алгоритми, механіки● Типи акаунтів, форматів контенту та публікацій● Використання тегів та тредів як мистецтва комунікації Взаємодія з іншими брендами та користувачами● Як створити “двіж” навколо сторінки● Планування контенту та ситуативний маркетинг● Антикризова комунікація: як реагувати на скандали, срачі та помилки● Практичні кейси: успішні Twitter-кампанії Факапи компаній та SMM-спеціалістів
Альона Рижук
Основні теми:
● Як TikTok змінює комунікацію брендів● Алгоритми, контентні формати та технічні особливості● Поширені міфи про TikTok і чому він працює● Як створювати контент, який залучає та тримає увагу● Унікальні механіки, що працюють на платформі● Як аналізувати тренди та адаптувати їх під бізнес● Робота з нішевими аудиторіями● Використання інфлюенсерів у TikTok● Візуальна комунікація та особливості монтажу
Дмитро Суслов
Лектор:
Лекторка:
Основні теми:
● Вступ до LinkedIn● Особистий та корпоративний профіль у LinkedIn● Розширення цільового нетворку● Розробка та реалізація В2В контент-стратегії
Повний курс:
● Усі три блоки курсу: X (Twitter), TikTok, Linkedin.
● Доступ до 6 тижнів з провідними експертами.
● Усі матеріали курсу: воркшопи, практичні завдання та сертифікат після завершення.
● Комплексне розуміння стратегій роботи в різних соцмережах.
● Усі три блоки курсу: X (Twitter), TikTok, Linkedin.● Доступ до 6 тижнів з провідними експертами.● Усі матеріали курсу: воркшопи, практичні завдання та сертифікат після завершення.● Комплексне розуміння стратегій роботи в різних соцмережах.
Компанії, що в нас навчались:
Як доєднатися
Cоціальні мережі
Email: au.gro.esk%40sesruoc
Написати менеджеру
Call: +380 95 500 22 16
Email: au.gro.esk%40sesruoc
Написатименеджеру
Cоціальні мережі
Call: +380 67 434 7205