Сертифікаційний курс
"Фахівець з публічних закупівель"
*в умовах воєнного стану
3-місячна інтенсивна програма підвищення кваліфікації для керівників і спеціалістів з публічних закупівель. Програма надає весь важливий теоретичний матеріал і практичні завдання, які допоможуть спеціалістам із закупівель впевнено орієнтуватись у законодавчому полі й організації закупівельного процесу, аналізувати закупівельні дані. Посилять навчання живі вебінари з експертами про особливості закупівель під час війни і в післявоєнний час. Особливо цінними будуть знання для фахівців, залучених до процесів відбудови та відновлення. Також ми розширюємо можливості студентів у розробці індивідуального проєкту – студенти матимуть змогу обрати предмет закупівлі під власні актуальні потреби.
25 лютого 2025 стартує навчання нової групи на сертифікаційному курсі "Фахівець з публічних закупівель" *в умовах воєнного стану за рахунок гранту. Аплікаційна форма для участі у конкурсному відборі стане доступною 19 грудня 2024.
Навчальні гранти на курсі підвищення кваліфікації надаються за сприяння проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID і UK Dev.
Цей курс для тих, хто
Реєстрація на участь у конкурсному відборі
19 грудня – 31 січня
Для участі в конкурсі необхідно заповнити коротку реєстраційну форму, яка включає CV українською мовою та мотиваційний лист обсягом до 500 слів. Також на цьому етапі необхідно пройти базове тестування.
Радимо ретельно підготувати резюме, адже релевантний досвід у публічних закупівлях і мотивація вдосконалюватися та продовжувати працювати в публічній сфері відіграють ключове значення в оцінюванні.
У мотиваційному листі важливо зазначити наступне:
— яких знань, на вашу думку, вам бракує для того, щоб поліпшити закупівлі;
— як навчання на курсі сприятиме якості закупівель вашої організації;
— наскільки актуальними для вашої роботи є проблема відновлення, закупівель будівельних робіт і ремонтів.
Формування рейтингу
1 – 19 лютого
За результатами оцінювання CV, мотиваційного листа та тестування буде сформовано рейтинговий список
Оголошення результатів відбору
20 лютого
Рекомендованих до навчання буде повідомлено про результати відбору та запрошено на навчальну платформу
Старт навчання
25 лютого відбудеться перший вебінар — знайомство на сертифікаційному курсі "Фахівець з публічних закупівель"
Нагадаємо, що навчання на курсі триває 3 місяці
Лекції та практикуми від найкращих міжнародних та українських фахівців із закупівель
Усі базові знання та навички, необхідні для проведення публічних закупівель
Навички захищати свою позицію перед контролюючими та правоохоронними органами
Супровід вашого індивідуального практичного проєкту ментором-викладачем
Залучення до спільноти випускників Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки
Можливість оптимізувати закупівельні процеси в організації, отримати підвищення
Наш курс — перший в Україні курс "змішаного навчання" (blended learning) з публічних закупівель, в якому поєднані онлайн-уроки, вебінари, робота з викладачами, колегами, самостійна робота студента:
Обов’язковою складовою навчального процесу та вимогою для сертифікації є виконання практичного проєкту, який вирішує конкретні задачі організації, де працює учасник програми. Теми проєктів обираються студентами за допомогою менторів-викладачів — щоб забезпечити максимальну релевантність до потреб організації у воєнний час та засвоєння цільових навичок.
Хто викладає
Як проходить навчання
Програма
Модуль 1Особистий кабінет студента
Орієнтація на курсі
Що ви вивчите.Очікувані результати навчання.Складові та ефективність формату змішаного навчання.Інструкція з використання онлайн платформи.Команда підтримки та розклад навчання.Правила поведінки та академічна доброчесність студентів курсу "Фахівець з публічних закупівель".Кодекс доброчесності.
Домашнє завдання
Вебінар 1 Zoom
Вебінар-знайомство
1 година
Модуль 2Особистий кабінет студента
Які кроки необхідно зробити, щоб провести закупівлю
Загальна характеристика життєвого циклу закупівельної ланки.
Аналіз попередніх періодів.
Аналіз потреби.
План роботи закупівельного підрозділу.
Підготовка окремої закупівлі.
Підготовка та проведення тендеру.
Виконання договору та аналіз проведеної закупівлі.
БОНУС. Інтерактивні схеми “Етапи процесу закупівлі + шаблони документів”.
Домашнє завдання
Вебінар 2 Zoom
Розвиток публічних закупівель в умовах воєнного стану
1,5 години
Модуль 3Особистий кабінет студента
Аналіз потреб внутрішніх замовників — як це конкретно робити
Збір потреб внутрішніх замовників.Роль закупівельника у зниженні витрат організації.Завдання та складові категорійної стратегії.Виклики та наслідки при аналізі потреби внутрішнього клієнта.Поради при проведенні переговорів із внутрішнім замовником.БОНУС. Приклад опитника для ініціатора.Як зробити закупівлі прозорими та доцільними на основі даних.БОНУС. Довідник "Комунікації в закупівлях".Домашнє завдання
Модуль 4Особистий кабінет студента
Управління залишками
Аналіз управління запасами на ринку незалежного попиту.Модель загальної вартості запасів з урахуванням вартості одиниці продукції.Особливості управління запасами в умовах залежного попиту.Принципи роботи MRP. Ощадливе управління запасами.Стандартизація робіт.Роль візуалізації процесу в управлінні залишками.БОНУС. Калькулятор визначення залишків на складі.Домашнє завдання
Вебінар 3 Zoom
Особливості законодавства публічних закупівель в умовах воєнного стану
2 години
Модуль 5Особистий кабінет студента
Ключові дані закупівельника та як працювати з даними
Зовнішні джерела даних.Знайомство із модулем аналітики ВІ Prozorro.Аналіз для визначення очікуваної вартості.Аналіз постачальників.CPVtool для аналізу ринку.Аналіз кращих практик закупівель потрібного товару/ послуги.Аналіз внутрішніх даних.Домашнє завдання
Вебінар 4 Zoom
Аналітичні інструменти закупівельника
1 година
Модуль 6Особистий кабінет студента
Планування та бюджетування закупівель. Частина 1
Напрямки планування у закупівлях.Стратегічне планування у закупівлях.Планування на рівні процесів.Інструменти планування.Матриця відповідальності RASCI та Діаграма Ганта.Особливості планування публічних закупівель.Роль попередніх консультацій з ринком у плануванні.Домашнє завдання
Вебінар 5-6 Zoom
Підготовка тендерної документації і проєкту договору
4 години
Модуль 6Особистий кабінет студента
Планування та бюджетування закупівель. Частина 2
Напрямки планування у закупівлях.Стратегічне планування у закупівлях.Планування на рівні процесів.Інструменти планування.Матриця відповідальності RASCI та Діаграма Ганта.Особливості планування публічних закупівель.Роль попередніх консультацій з ринком у плануванні.Домашнє завдання
Модуль 7Особистий кабінет студента
Аналіз ринку — як це конкретно робити
Баланс сил попиту та пропозиції.Рекомендовані важелі для скорочення витрат і формування вартості.Методи та способи формування технічної специфікації.Матриця відповідності технічної специфікації умовам ринку.Матриця вибору процедури закупівлі.БОНУС. Контрольний лист для переговорів.Домашнє завдання
Вебінар 7-8 Zoom
Особливості закупівлі робіт, ремонтів в умовах воєнного стану
4 години
Модуль 8Особистий кабінет студента
Підготовка тендерної документації і проєкту
Індивідуальний проєкт
Вебінар 9 Zoom
Нові інструменти публічних закупівель: ЦЗО, Прозорро Маркет, рамкові угоди
2 години
Модуль 9Особистий кабінет студента
Ризики в закупівлях
Розставляємо акценти на особливостях складання проєктів договорів та умов тендерної документації з урахуванням можливих ризиків.Юридичні ризики в публічних закупівлях.Фінансові ризики в публічних закупівлях.Індивідуальний проєкт
Модуль 10Особистий кабінет студента
Моніторинг і контроль у публічних закупівлях
Взаємодія з контролюючими органами
Взаємодія з громадським суспільствомІндивідуальний проєкт
Вебінар 10 Zoom
Особливості оскарження в публічних закупівлях в умовах воєнного стану
1 година
Вебінар 11 Zoom
Правила поведінки з правоохоронними органами органами в умовах воєнного стану
2 години
онлайн
Оцінка знань та вручення сертифікатів
Оцінювання виконання домашніх завданьОцінювання виконання індивідуального проєктуФінальний онлайн іспитВручення сертифікатів
Курс “Фахівець з публічних закупівель” успішно завершили понад 400 керівників і спеціалістів, які працюють у сфері публічних закупівель.
Наші випускники успішно працюють у ПАТ “Укрзалізниця”, АТ “Ощадбанк”, АТ “Укртранснафта”, Amosov National Institute of Cardiovascular Surgery, АТ “Укртрансгаз”, Офіс Генерального Прокурора, ДП НАЕК “Енергоатом”, АТ “Львівгаз”, НАК "Нафтогаз України", ПрАТ "АК "Київводоканал", ПАТ “Укргідроенерго”, ДП “Медичні закупівлі України”, Національне агентство України з питань державної служби.
Що кажуть студенти
Поспілкуватись з менеджером
Телефон: 0674347205Email: au.gro.esk%40pec