Сертифікаційний курс
"Фахівець з публічних закупівель"
*в умовах воєнного стану

3-місячна інтенсивна програма підвищення кваліфікації для керівників і спеціалістів з публічних закупівель. Програма надає весь важливий теоретичний матеріал і практичні завдання, які допоможуть спеціалістам із закупівель впевнено орієнтуватись у законодавчому полі й організації закупівельного процесу, аналізувати закупівельні дані. Посилять навчання живі вебінари з експертами про особливості закупівель під час війни і в післявоєнний час. Особливо цінними будуть знання для фахівців, залучених до процесів відбудови та відновлення. Також ми розширюємо можливості студентів у розробці індивідуального проєкту – студенти матимуть змогу обрати предмет закупівлі під власні актуальні потреби. 
25 лютого 2025 стартує навчання нової групи на сертифікаційному курсі "Фахівець з публічних закупівель" *в умовах воєнного стану за рахунок гранту. Аплікаційна форма для участі у конкурсному відборі стане доступною 19 грудня 2024.  
Навчальні гранти на курсі підвищення кваліфікації надаються за сприяння проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID і UK Dev.

Цей курс для тих, хто

    Працює у відділах закупівель державних підприємств / органів самоврядування
    Виконує функцію Уповноваженої особи
    Залучений до процесів відновлення та відбудови
    Має намір підвищити ефективність здійснення публічних закупівель
    Планує здійснювати більші обсяги публічних закупівель
    Робить перші кроки в сфері публічних закупівель
Illustration

Етапи відбору на гранти для навчання на сертифікаційному курсі “Фахівець з публічних закупівель”

1

Реєстрація на участь у конкурсному відборі 

19 грудня – 31 січня

Для участі в конкурсі необхідно заповнити коротку реєстраційну форму, яка включає CV українською мовою та мотиваційний лист обсягом до 500 слів. Також на цьому етапі необхідно пройти базове тестування.
Радимо ретельно підготувати резюме, адже релевантний досвід у публічних закупівлях і мотивація вдосконалюватися та продовжувати працювати в публічній сфері відіграють ключове значення в оцінюванні.
У мотиваційному листі важливо зазначити наступне:
— яких знань, на вашу думку, вам бракує для того, щоб поліпшити закупівлі;
— як навчання на курсі сприятиме якості закупівель вашої організації;
— наскільки актуальними для вашої роботи є проблема відновлення, закупівель будівельних робіт і ремонтів.

2

Формування рейтингу 

1 – 19 лютого

За результатами оцінювання CV, мотиваційного листа та тестування буде сформовано рейтинговий список

3

Оголошення результатів відбору

20 лютого

Рекомендованих до навчання буде повідомлено про результати відбору та запрошено на навчальну платформу

4

Старт навчання 

25 лютого відбудеться перший вебінар — знайомство на сертифікаційному курсі "Фахівець з публічних закупівель"

Нагадаємо, що навчання на курсі триває 3 місяці

Ви отримаєте

1

Лекції та практикуми від найкращих міжнародних та українських фахівців із закупівель

2

Усі базові знання та навички, необхідні для проведення публічних закупівель

3

Навички захищати свою позицію перед контролюючими та правоохоронними органами

4

Супровід вашого індивідуального практичного проєкту ментором-викладачем

5

Залучення до спільноти випускників Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки

6

Можливість оптимізувати закупівельні процеси в організації, отримати підвищення

Структура програми

Illustration

Наш курс — перший в Україні курс "змішаного навчання" (blended learning) з публічних закупівель, в якому поєднані онлайн-уроки, вебінари, робота з викладачами, колегами, самостійна робота студента:

    10 Онлайн-уроків з відео, конспектами, шаблонами документів (студенти виконують у свій вільний час, орієнтовне загальне навантаження 3-4 години на тиждень)
    Онлайн-тести для перевірки знань
    Домашні завдання до кожного уроку
    11 живих вебінарів з викладачами-експертами з публічних закупівель
    Індивідуальний проєкт з підготовки закупівлі

Обов’язковою складовою навчального процесу та вимогою для сертифікації є виконання практичного проєкту, який вирішує конкретні задачі організації, де працює учасник програми. Теми проєктів обираються студентами за допомогою менторів-викладачів — щоб забезпечити максимальну релевантність до потреб організації у воєнний час та засвоєння цільових навичок.

Дізнатися більше про курс "Фахівець з публічних закупівель"

Хто викладає

Illustration

Володимир Стецик

Директор Kearney Ukraine, міжнародний експерт

12-річний досвід роботи бізнес-аналітиком, аудитором, керівником напрямку закупівель, менеджером з впровадження проєктів в провідних глобальних компаніях. Має досвід створення ланцюга постачання для провідного регіонального оператора медичних послуг в Саудівській Аравії.

Illustration

Інна Мазняк

Керівник департаменту закупівель, Bunge

15+ років досвіду в закупівлях. Розробила і запровадила систему оптимального контрактації товарів (commodity) в Nestle на українському ринку

Illustration

Олександр Шатковський

Міжнародний експерт, консультант з публічних закупівель
— 20+ років досвіду в закупівлях. Досвід співпраці з низкою проєктів ЄС щодо гармонізації публічних закупівель із стандартами ЄС; консультант Світового Банку, ЄБРР, Європейського інвестиційного банку


Illustration

Тетяна Мішта

Заступниця директора департаменту сфери публічних закупівель – начальниця управління конкурентної політики та професіоналізації Міністерства економіки України
— 20+ років досвіду в публічних закупівлях. Ініціювала створення Інформаційного ресурсу Уповноваженого органу та створення професійного стандарту для професії фахівець з публічних закупівель. З 2019 року пані Тетяна опікується формуванням та реалізацією політики створення та діяльності ЦЗО


Illustration

Наталія Шимко

Заступниця генерального директора ДП "ПРОЗОРРО"

20 років працювала в Мінекономіки, 11 з яких — у сфері державних / публічних закупівель. Впродовж цього часу брала активну участь у формуванні та реалізації державної політики у цій сфері.

Illustration

Артур Ковальчук

Старший дата-аналітик KSE

Аналітик, 5+ років економічних досліджень у сфері підтримки малих та середніх підприємств, відкритих даних, теорії аукціонів, публічних закупівель, міжнародної торгівлі та приватизації

Illustration

Дмитро Соловей

Заступник директора з розвитку ДУ "Професійні закупівлі"

— 5+ років досвіду у публічних закупівлях. Доєднався до роботи над Prozorro Market під час пілотного проєкту у 2019 році. Брав ключову участь у розвитку цього інструменту, результатом чого є понад 5 мільярдів гривень економії державних коштів

Illustration

Ярослав Пилипенко

Старший аналітик проєкту DOZORRO TI Ukraine

— 7+ років у публічних закупівлях. Керує відділом фахівців з громадського моніторингу, який лише за останній рік допоміг зекономити бюджету понад 1,5 млрд грн. У 2017-2019 роках працював фахівцем з публічних закупівель в КК «Київавтодор»

Illustration

Анна Куц

Юридична радниця проєкту DOZORRO TI Ukraine

— 9+ років у публічних закупівлях. У межах команди DOZORRO допомагає покращувати правила і процеси публічних закупівель. Долучилася до вдосконалення нової електронної форми оскарження закупівель в АМКУ, розробки Методики визначення вартості предмета прямих закупівель на надпорогові суми, вдосконалення проєкту нового Закону «Про публічні закупівлі». Авторка дослідження «Як удосконалити моніторинг закупівель».

— Раніше супроводжувала учасників закупівель: допомагала оскаржувати дискримінаційні умови та незаконні рішення, чесно перемагати в закупівлях, а також консультувала замовників

Illustration

Наталя Шаповал

Керівниця KSE Institute, Віце-президентка KSE, Співзасновниця Центру вдосконалення закупівель

5+ років економічних досліджень у сфері державних політик та економіки. Під керівництвом надалі впроваджено 20+ проєктів у таких сферах як закупівлі, медицина, ринок праці, агро та інші.

Illustration

Олексій Грибановський

Старший дата-аналітик CEP KSE

Full Stack Developer (Javascript, Node.JS), інфографічний дизайнер та аналітик даних. Створює графічні есе (https://data-drive.now.sh/) і онлайн інструменти для закупівельників (https://cep.kse.ua/tools.html).

Illustration

Інна Романенко

Уповноважений з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України
— Понад 10 років досвіду у сфері аудиту, зокрема робота за напрямом перевірки закупівель Державної аудиторської служби України та податкового аудиту в структурі Державної податкової служби України


Illustration

Анна Севостьянова

Менеджерка із розвитку проєктів професіоналізації закупівель CEP KSE, експертка з публічних закупівель

14 років на керівних посадах у закупівельних секторах ОМС і комерційних підприємств. Працювала і з боку замовника, і з боку учасника. 12 років викладацької практики, кандидат економічних наук, магістр з економіки підприємства та державного управління.

Illustration

Михайло Шнейдер

Acting CEO, Kyiv School of Economics

Очолював StarLight Rental (90+ співробітників) - підрозділ StarLightMedia (СТБ, Новый канал, ICTV, M1, M2, QTV). Керував департаментом матеріально-технічного забезпечення Укрпошти. 8+ років в сфері закупівель публічного та комерційного секторів.

Illustration

Сергій Гвоздьов

Професор KSE

Основний напрямок роботи впровадженням методів управління потоками на основі Теорії обмежень і ощадливого виробництва.

Illustration

Крістіна Артеменко

Експертка з питань публічних закупівель

Юрист, має вищу освіту – інженер-будівельник. 20+ років досвіду в контрактах та тендерах будівельної сфери.

Illustration

Юрій Клебан

Адвокат, юрист кримінального права та захисту бізнесу, Arzinger

Має багаторічний досвід роботи в органах прокуратури України, що дозволяє йому розуміти мотивацію та вектор руху правоохоронних органів. Це забезпечує правильне розуміння при виборі стратегії захисту від протиправних дій правоохоронців у кримінальних провадженнях щодо корупційних злочинів, злочинів проти власності та в економічній сфері.

Illustration

Михайло Стаєцький

Директор із закупівель, Укрпошта

Працює у закупівлях 6 років, з яких на Укрпошті - 4. За цей час укладено договорів на 5,6 млрд грн, досягнуто понад 1 млрд грн економії.

Як проходить навчання

Формат

Наш курс — перший в Україні курс "змішаного навчання" (blended learning) з публічних закупівель, у якому поєднані онлайн-уроки, вебінари, робота з викладачами, колегами, самостійна робота студента  

Особистий онлайн-кабінет

Онлайн-уроки, записи вебінарів, всі матеріали курсу, тести та домашні завдання в особистому онлайн-кабінеті на навчальній платформі KSE

Сертифікат

Успішне завершення програми дає можливість отримати сертифікат підвищення кваліфікації про закінчення курсу “Фахівець з публічних закупівель”, створеного у відповідності до затвердженого професійного стандарту згідно з Наказом №13580 Міністерства економіки від 14.09. 2023)

Особливості навчання

— 10 онлайн-уроків з відео, конспектами, шаблонами документів;— онлайн-тести для перевірки знань;— домашні завдання до кожного уроку;— 10 живих вебінарів з викладачами-експертами з публічних закупівель;— індивідуальний проєкт з підготовки закупівлі 

Підтримка команди

Наші менеджери на зв'язку з вами протягом усього навчання

Програма 

  • Модуль 1Особистий кабінет студента

    • Орієнтація на курсі

      Що ви вивчите.Очікувані результати навчання.Складові та ефективність формату змішаного навчання.Інструкція з використання онлайн платформи.Команда підтримки та розклад навчання.Правила поведінки та академічна доброчесність студентів курсу "Фахівець з публічних закупівель".Кодекс доброчесності.
      Домашнє завдання

  • Вебінар 1 Zoom

    • Вебінар-знайомство

      1 година

  • Модуль 2Особистий кабінет студента

    • Які кроки необхідно зробити, щоб провести закупівлю

      Загальна характеристика життєвого циклу закупівельної ланки.
      Аналіз попередніх періодів.
      Аналіз потреби.
      План роботи закупівельного підрозділу.
      Підготовка окремої закупівлі.
      Підготовка та проведення тендеру.
      Виконання договору та аналіз проведеної закупівлі.

      БОНУС. Інтерактивні схеми “Етапи процесу закупівлі + шаблони документів”.

      Домашнє завдання

  • Вебінар 2 Zoom

    • Розвиток публічних закупівель в умовах воєнного стану

      1,5 години

  • Модуль 3Особистий кабінет студента

    • Аналіз потреб внутрішніх замовників — як це конкретно робити

      Збір потреб внутрішніх замовників.Роль закупівельника у зниженні витрат організації.Завдання та складові категорійної стратегії.Виклики та наслідки при аналізі потреби внутрішнього клієнта.Поради при проведенні переговорів із внутрішнім замовником.БОНУС. Приклад опитника для ініціатора.Як зробити закупівлі прозорими та доцільними на основі даних.БОНУС. Довідник "Комунікації в закупівлях".Домашнє завдання

  • Модуль 4Особистий кабінет студента

    • Управління залишками

      Аналіз управління запасами на ринку незалежного попиту.Модель загальної вартості запасів з урахуванням вартості одиниці продукції.Особливості управління запасами в умовах залежного попиту.Принципи роботи MRP. Ощадливе управління запасами.Стандартизація робіт.Роль візуалізації процесу в управлінні залишками.БОНУС. Калькулятор визначення залишків на складі.Домашнє завдання

  • Вебінар 3 Zoom

    • Особливості законодавства публічних закупівель в умовах воєнного стану

      2 години

  • Модуль 5Особистий кабінет студента

    • Ключові дані закупівельника та як працювати з даними 

      Зовнішні джерела даних.Знайомство із модулем аналітики ВІ Prozorro.Аналіз для визначення очікуваної вартості.Аналіз постачальників.CPVtool для аналізу ринку.Аналіз кращих практик закупівель потрібного товару/ послуги.Аналіз внутрішніх даних.Домашнє завдання

  • Вебінар 4 Zoom

    • Аналітичні інструменти закупівельника

      1 година

  • Модуль 6Особистий кабінет студента

    • Планування та бюджетування закупівель. Частина 1

      Напрямки планування у закупівлях.Стратегічне планування у закупівлях.Планування на рівні процесів.Інструменти планування.Матриця відповідальності RASCI та Діаграма Ганта.Особливості планування публічних закупівель.Роль попередніх консультацій з ринком у плануванні.Домашнє завдання

  • Вебінар 5-6 Zoom

    • Підготовка тендерної документації і проєкту договору 

      4 години

  • Модуль 6Особистий кабінет студента

    • Планування та бюджетування закупівель. Частина 2

      Напрямки планування у закупівлях.Стратегічне планування у закупівлях.Планування на рівні процесів.Інструменти планування.Матриця відповідальності RASCI та Діаграма Ганта.Особливості планування публічних закупівель.Роль попередніх консультацій з ринком у плануванні.Домашнє завдання

  • Модуль 7Особистий кабінет студента

    • Аналіз ринку — як це конкретно робити

      Баланс сил попиту та пропозиції.Рекомендовані важелі для скорочення витрат і формування вартості.Методи та способи формування технічної специфікації.Матриця відповідності технічної специфікації умовам ринку.Матриця вибору процедури закупівлі.БОНУС. Контрольний лист для переговорів.Домашнє завдання

  • Вебінар 7-8 Zoom

    • Особливості закупівлі робіт, ремонтів в умовах воєнного стану

      4 години

  • Модуль 8Особистий кабінет студента

    • Підготовка тендерної документації і проєкту

      Індивідуальний проєкт

  • Вебінар 9 Zoom

    • Нові інструменти публічних закупівель: ЦЗО, Прозорро Маркет, рамкові угоди 

      2 години

  • Модуль 9Особистий кабінет студента

    • Ризики в закупівлях

      Розставляємо акценти на особливостях складання проєктів договорів та умов тендерної документації з урахуванням можливих ризиків.Юридичні ризики в публічних закупівлях.Фінансові ризики в публічних закупівлях.Індивідуальний проєкт

  • Модуль 10Особистий кабінет студента

    • Моніторинг і контроль у публічних закупівлях

      Взаємодія з контролюючими органами
      Взаємодія з громадським суспільством
      Індивідуальний проєкт

  • Вебінар 10 Zoom

    • Особливості оскарження в публічних закупівлях в умовах воєнного стану

      1 година

  • Вебінар 11 Zoom

    • Правила поведінки з правоохоронними органами органами в умовах воєнного стану

      2 години

  •  онлайн

    • Оцінка знань та вручення сертифікатів

      Оцінювання виконання домашніх завданьОцінювання виконання індивідуального проєктуФінальний онлайн іспитВручення сертифікатів

Наші випускники

Illustration

Курс “Фахівець з публічних закупівель” успішно завершили понад 400 керівників і спеціалістів, які працюють у сфері публічних закупівель.
Наші випускники успішно працюють у ПАТ “Укрзалізниця”, АТ “Ощадбанк”, АТ “Укртранснафта”, Amosov National Institute of Cardiovascular Surgery, АТ “Укртрансгаз”, Офіс Генерального Прокурора, ДП НАЕК “Енергоатом”, АТ “Львівгаз”, НАК "Нафтогаз України", ПрАТ "АК "Київводоканал", ПАТ “Укргідроенерго”, ДП “Медичні закупівлі України”, Національне агентство України з питань державної служби.

Що кажуть студенти

Illustration

Олена Затворнюк

Головний юрист відділу безоплатної правової допомоги Кременецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги

"Формат навчання максимально сподобався: лекції з відео та текстовим форматом дуже інформативні, плюс можна самостійно вибрати час для навчання. Для вебінарів підібрані круті! лектори, інформацію подавали доступно та якісно! Дуже сподобався зворотній зв'язок із командою! Сподобалась наявність коментарів у дз — мені було важливо, що мої напрацювання читають та аналізують!Загальна оцінка від курсу якнайкраща! Ваша команда змогла за такий невеликий період часу охопити найважливіші аспекти закупівельних процесів! "

Illustration

Яна Пустовєтова

Начальник відділу супроводження закупівель, ДП “Гарантований покупець”

"Моєю головною мотивацією у навчанні стало бажання мінімізувати, наскільки це взагалі можливо, вплив широкомасштабного вторгнення з боку російської федерації на моє життя та професійний розвиток зокрема.Я вважаю, що професійне вдосконалення — це одна з форм інтелектуального спротиву ворогу. Тим паче, що наша держава має нагальну потребу в освічених фахівцях з необхідними навичками та знаннями для того, щоб ефективно підтримувати економіку під час війни та сприяти відновленню країни після нашої перемоги. Хочу подякувати KSE не лише за набуті знання, а й за комфортні та безпечні умови для навчання"

Illustration

Віталіна Рубан

Фахівець з публічних закупівель комунального некомерційного підприємства “Березанська міська лікарня Березанської міської ради”

"Почнемо з першого — Таблиці для планування, які було надано в одному з уроків. Вони дуже спрощують роботу, не потрібно тримати все в голові. Дуже зручна річ. Далі — відносини з агрегатором закупівлі. У нашій організації найчастіше товар потрібен на вчора. Для того аби виправити цю ситуацію, я буду використовувати інтерв'ю з власними доповненнями для потреб організації. Хочу налагодити процес проходження заявки від ініціатора до мене для уникнення ситуацій, які виникали раніше. Також, в своїй роботі я використовую модуль аналітики Прозоро, про який я раніше не знала"

Вартість

10 000 грн

для юридичних осіб

10 000 грн 

для фізосіб

Грант на навчання

на конкурсній основі

Illustration

Поспілкуватись з менеджером

Телефон: 0674347205Email: au.gro.esk%40pec