Як сучасні технології змінюють PR та комунікації?
Старт: 2 квітня
Опануйте нові підходи у взаємодії з медіа, інфлюенсерами та аудиторією в 2025 році. Реальні кейси, практичні завдання та експертні інсайти.
Як сучасні технології змінюють PR та комунікації?
Опануйте нові підходи у взаємодії з медіа, інфлюенсерами та аудиторією. Реальні кейси, практичні завдання та експертні інсайти.
PR-фахівців, які хочуть освоїти нові технології та аналітичні скіли.
Маркетологів та брендових менеджерів.
Бізнесів та стартапів, які хочуть ефективно працювати з медіата інфлюенсерами.
PR-фахівців, які хочуть інтегрувати AI та діджитал інструменти у свою роботу.
Маркетологів та брендових менеджерів.
Бізнеси та стартапи, які хочуть ефективно працювати з медіата інфлюенсерами.
Використовувати AI для створення PR-стратегії та аналітики.
Будувати комунікацію з локальними та міжнародними медіа.
Писати пітчі, що потрапляютьу Forbes, WSJ, Vogue.
Формувати інформаційні приводи та працюватиз newsjacking.
Залучати інфлюенсерів та оцінювати їхню ефективність.
Використовувати digital PR та SEO PR у стратегії бренду.
● Фешн-піарник, інфлюенсер-маркетолог із 5-річним досвідом.● Працює з брендами: Bagllet, Kachorovska, ALICE K, 13PERFUMES.● Колишній PR-менеджер у CULTNAKED.
● Керувала PR & Comms у AI-стартапах Reface та Respeecher.● Кураторка курсу "Основи піару" в Projector.● Зараз очолює напрямок комунікацій у miltech-компанії.
Юрій Нога
Орися Хім'як
● Фешн-піарник, інфлуенсер-маркетолог із 5-річним досвідом.● Працює із брендами: Bagllet, Kachorovska, ALICE K, 13PERFUMES.● Колишній PR-менеджер у CULTNAKED.
● Керувала PR & Comms у AI-стартапах Reface та Respeecher.● Кураторка курсу "Основи піару" в Projector.● Зараз очолює напрямок комунікацій у miltech-компанії.
8 тижнів
Офлайн + долучення онлайн
Лекції, воркшопи, кейс-стаді
Інтеграція AI у PR та комунікації.
Гайди, інструкції, практичні вправи
8 тижнів
Практичні завдання → лекції, воркшопи, кейс-стаді
Фокус
Матеріали
Інтеграція AI та діджитал інструментів у PRта комунікації
Гіди, інструкції, практичні вправи
Доєднатись
Повна оплата
Частинами
Корпоративно
Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії.
Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.
● 8 тижнів навчання● Лекції, практичні, кейси● Фінальний проєкт та нетворкінг● Сертифікат від KSE● Необмежений доступ до матеріалів
● 8 тижнів навчання● Лекції, практичні, кейси● Фінальний проєкт та нетворкінг● Сертифікат від KSE● Необмежений доступ до матеріалів
2 платежі протягом 2 місяців
оплачуй одразу повне навчання зі знижкою
Доєднатись
Повна оплата
Частинами
Корпоративно
Бажаєте доєднатись через корпоративну оплату або хочете замовити персональний тренінг для вашої компанії.
Залишайте заявку і наш менеджер зателефонує вже сьогодні.
● 8 тижнів навчання● Лекції, практичні, кейси● Фінальний проєкт та нетворкінг● Сертифікат від KSE● Необмежений доступ до матеріалів
● 8 тижнів навчання● Лекції, практичні, кейси● Фінальний проєкт та нетворкінг● Сертифікат від KSE● Необмежений доступ до матеріалів
2 платежі протягом 2 місяців
оплачуй одразу повне навчання зі знижкою
Чому бізнесу потрібен PR?
● PR ≠ Performance Маркетинг● PR як довіра, бренд евернес і довгострокові продажі● Основи PR та пропаганди (історія Барнейза)
Ключові канали PR
● Колаборації, інфлюенсери, медіа, події, соцмережі● Як працювати з журналістами● Різниця між локальними та західними медіа
● Як написати пітч, що потрапить у Forbes, WSJ, Vogue● Формування інфоприводів● Ризики AI-репортерів та репутаційні кризи● Кейси українських AI-компаній
● Вибір інфлюенсерів: мікро vs макро● Метрики оцінки аудиторії● Співпраця: формати, KPI, юридичні аспекти
● Інструменти моніторингу● ROI у PR: як рахувати ефективність
● SEO PR та онлайн-репутація● Інтеграція PR у digital-стратегію
Чому бізнесу потрібен PR?
● PR ≠ Performance Маркетинг● PR як довіра, бренд евернес і довгострокові продажі● Основи PR та пропаганди (історія Барнейза)
Ключові канали PR
● Колаборації, інфлюенсери, медіа, події, соцмережі● Як працювати з журналістами● Різниця між локальними та західними медіа
● Як написати пітч, що потрапить у Forbes, WSJ, Vogue● Формування інфоприводів● Ризики AI-репортерів та репутаційні кризи● Кейси українських AI-компаній
● Вибір інфлюенсерів: мікро vs макро● Метрики оцінки аудиторії● Співпраця: формати, KPI, юридичні аспекти
● Інструменти моніторингу● ROI у PR: як рахувати ефективність
● SEO PR та онлайн-репутація● Інтеграція PR у digital-стратегію
Cоціальні мережі
Email: au.gro.esk%40sesruoc
Написатименеджеру
Call: +380 95 500 22 16
Cоціальні мережі
Email: au.gro.esk%40sesruoc
Написатименеджеру
Call: +380 95 500 22 16